loading...
WikiSub
فهک بازدید : 39884 1392/12/26 نظرات (1)

                                |دانلود زیرنویس فارسی سریالThe Walking Dead   ، لینک مستقیم|

 

 

گزیده ی داستانسریال در مورد یک افسر پلیس است که در یک ماموریت زخمی میشود و به حالت اغما میرود و وقتی به هوش می آید متوجه میشود که آدم های اطرافش به موجوداتی وحشتناک تبدیل شده اند. او تصمیم میگرد رهبری گروهی از افراد سالم را برای نابودی آدم های غیر عادی تشکیل دهد و به دنبال خانواده اش بگردد و ...



                                                            دانلود با لینک مستقیم از ویکی ساب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط vida در تاریخ 1393/01/04 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.قسمت پانزده روکی میذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظر جوابتون هستم.شکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز باعرص معذرت سایت در ایام وروز کم تر اپدیت میشه بنده درگیر هستم بعد از تعطیلات با قدرت در خدمتون هستم بازم عذر میخوام
پاسخ : سلام دوست عزیز باعرص معذرت سایت در ایام وروز کم تر اپدیت میشه بنده درگیر هستم بعد از تعطیلات با قدرت در خدمتون هستم بازم عذر میخوام
پاسخ : سلام دوست عزیز باعرص معذرت سایت در ایام وروز کم تر اپدیت میشه بنده درگیر هستم بعد از تعطیلات با قدرت در خدمتون هستم بازم عذر میخوام


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 446
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 924
  • بازدید ماه : 3,127
  • بازدید سال : 82,243
  • بازدید کلی : 2,744,950
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB