loading...
WikiSub
فهک بازدید : 3078 1392/10/04 نظرات (4)

 

آموزش رفع مشکل بهم ریختگی زیرنویس فیلم در تمام پلیرها

 

در صورتی که آموزش قبلی سایت را انجام داده و نتیجه ای نداشته است

 بهتر است این آموزش را انجام دهید .

برای ویندوز 7 ، 8  ،  ویستا

pc1 آموزش رفع مشکل بهم ریختگی زیرنویس فیلم در تمام پلیرها

 

برای انجام این کار باید به روش زیر عمل کنید:

۱. ابتدا در قسمت Control Panel گزینه Region and Landguage را باز کنید

pc2 آموزش رفع مشکل بهم ریختگی زیرنویس فیلم در تمام پلیرها

pc3 آموزش رفع مشکل بهم ریختگی زیرنویس فیلم در تمام پلیرها

pc4 آموزش رفع مشکل بهم ریختگی زیرنویس فیلم در تمام پلیرها

۲. در قسمت Region and Langage طبق روش زیر عمل کنید
- سربرگ Administrative را باز کنید
- بر روی Change system loacale کلیک کنید

pc5 آموزش رفع مشکل بهم ریختگی زیرنویس فیلم در تمام پلیرها

۳. در این قسمت Current system locale: را روی Persian قرار دهید
گزنیه Ok را بزنید
و سپس گزینه Restart now ظاهر میشود
بر روی گزینه Restart now کلیک کنید تا ویندوز شما ریستارت شود

pc6 آموزش رفع مشکل بهم ریختگی زیرنویس فیلم در تمام پلیرها

بعد از ریستارت شدن ویندوز ، مشکل زبان فارسی شما حل میشود

pc7 آموزش رفع مشکل بهم ریختگی زیرنویس فیلم در تمام پلیرها

موفق باشید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SaHar NaZ در تاریخ 1393/09/14 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

سلام فیلمم زیرنویس نمیده زیرنوسشم دان کردم اما بصورت فابل فشرده میده ادرس این سایتم تو همین فایل فشرده بود من باید چیکار کنم تا زیرویس بده خیلی گیج شدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!شکلکشکلک
پاسخ : سلام باید از نرم افزار winrarاستفاده کنی و زیرنویس رو که داخل فاید فشرده سازی هست از حال فشرده خارج کنی

این نظر توسط hadi 00 در تاریخ 1393/09/11 و 8:53 دقیقه ارسال شده است

ّا تشکر از زحمات شما دوست گرامی سایت عالی درست کردین
پاسخ : از لطف شما ممنونم

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/08/09 و 16:37 دقیقه ارسال شده است

سلام
من هر دو ترفندو بکار بردم ولی نشد خواهش میکنم کمکمکنین
پاسخ : سلام

اگه دقیقا این مراحل را طی کنید نباید مشکلی داشته باشید

از صحت طی مراحل اطمینان حاصل فرمایید

این نظر توسط roham در تاریخ 1393/06/16 و 19:25 دقیقه ارسال شده است

تشکر از شما وسایت خوبتون
من هر کاری کردم(نرم افزار و..) نتونستم زیرنویس ها رو هماهنگ کنم ولی با ترفند شما مشکلم حل شد باز هم ممنونشکلک
پاسخ : خوشحال هستم تونستم کمکتون کنم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 2,001
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,546
  • بازدید ماه : 9,886
  • بازدید سال : 89,002
  • بازدید کلی : 2,751,709
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB