loading...
WikiSub
فهک بازدید : 116 1392/12/15 نظرات (0)

 

متن آهنگ بمون به خاطرم از ندیم عمرانی + دانلود آهنگ

 

متن آهنگ بمون به خاطرم از ندیم عمرانی | WwW.WIKISUB.IR

 

 

متن آهنگ بمون به خاطرم


نمیزارم بجز خودم کسی تو فکر ِ تو باشه
نمیزارم بدونه دیدنت
امروز فرداشه
نمیزارم که حتی لحظه ای دلخور شی از من
همه حرفاتو هرجا که زدی
یادم ِ حتما
.
یمون به خاطرم عاشقم من تورو کم دارم
خودم کنارتم پیشتم
خیلی دوست دارم
بمون به خاطرم حاضرم تا آخرش هستم
خودم کنارتم پیشتم
همیشه دل بستم
.

.
.
.
نمیزارم یه لحظه حس کنی دلت پشیمونه
دیگه از این به بعد با خودم
همیشه میمونه
تو که از چشات هرچی و پنهون کنی معلومه
میدونم عاشقم هستی
دلم پیشت آرومه
.
یمون به خاطرم عاشقم من تورو کم دارم
خودم کنارتم پیشتم
خیلی دوست دارم
بمون به خاطرم حاضرم تا آخرش هستم
خودم کنارتم پیشتم
همیشه دل بستم
.
.
.
بمون به خاطرم ... تا آخرش هستم
خودم کنارتم پیشتم
همیشه دل بستم
.
.
نمیزارم بجز خودم کسی تو فکر ِ تو باشه
نمیزارم بدونه دیدنت
امروز فرداشه
نمیزارم که حتی لحظه ای دلخور شی از من
همه حرفاتو هرجا که زدی
یادم ِ حتما
.
یمون به خاطرم عاشقم من تورو کم دارم
خودم کنارتم پیشتم
خیلی دوست دارم
بمون به خاطرم حاضرم تا آخرش هستم
خودم کنارتم پیشتم
همیشه دل بستم

 

 

دانلود آهنگ بمون به خاطرم ندیم :

Mp3 320

Serv 1 :

Nadim Omrani - Bemoon Be Khateram 320.Mp3

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,559
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,104
  • بازدید ماه : 9,444
  • بازدید سال : 88,560
  • بازدید کلی : 2,751,267
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB