loading...
WikiSub
فهک بازدید : 200 1392/12/16 نظرات (1)

متن آهنگ دختر صحرا از سعید آسایش

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام دختر صحراwww.wikisub.ir

♫♫♫

عشق منی خودت اینو میدونی

آرزومه عمری پیشم بمونی

زندگیمو واسه داشتنت میدم

جلو چشمامی هرجایی که میرم

 

دوست دارم عاشق اون چشماتم

تو هم دوسم داری همه دنیاتم

تا چشماتو دیدم گفتم خودشه، ناز نگات داره منو میکشه

.

.

.

میبرمت بالای ابرا، دوست دارم دختر صحرا

چشمات رنگ آبی دریاست ، با تو بودن مثل خواب و رویاست

♫♫♫

دست می کشم تو موهای سیاهت

خوشبختیمو می بینم تو نگاهت

من این احساس خوب و از تو دارم

تو آسمونم تو هستی کنارم

تنها ستاره ای که تو شب دارم

لب تر کنی ماهو واست میارم

وقتی دیدمت تو دلم نشستی

بهت دل بستمو تو هم دل بستی

.

.

.

دانلود اهنگ:

saeed asayesh.Dokhtare sahra.320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 594
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,139
  • بازدید ماه : 8,479
  • بازدید سال : 87,595
  • بازدید کلی : 2,750,302
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB