loading...
WikiSub
فهک بازدید : 172 1392/12/17 نظرات (0)

 

متن آهنگ دوست دارم خوب از احسان پایه + دانلود آهنگ

موزیک : میلاد باران - تنظیم : شورا
ترانه ســُرا : مریم اسدی

 

متن آهنگ دوست دارم خوب از احسان پایه | WwW.WIKISUB.IR

 

 

متن آهنگ دوست دارم خوب


گوش کن صدامو واسه تو میخونم گوش کن
به این نامه ی ِ عاشقونم
تو صاحب خاطره های منی دوست دارم خوب
تو هوای منی
به شوق تو این همه راه اومدم دلم نمیخواد
تورو از دست بدم
دوست دارم خوب به همین سادگی وقتشه که
تو هم همینو بگی
تو هم همینو بگی

.
.
.
یه عاشقم ببین چقد سر به زیر دوست دارم خوب
اینو جدی بگیر
به شوق تو خنده روی لبامه ببین چه آرامشی
تو صدامه
یه عاشقم ببین چقد سر به زیر دوست دارم خوب
اینو جدی بگیر
به شوق تو خنده روی لبامه ببین چه آرامشی
تو صدامه
.
دوست خوب چرا گوش نمیدی؟
تو جونی عشقی
نفسی امیدی
دوست دارم خوب چرا راه نمیای؟
جونم رو میدم
اگه این رو میخوای
دوست خوب چرا گوش نمیدی؟
تو جونی عشقی
نفسی امیدی
دوست دارم خوب چرا راه نمیای؟
جونم رو میدم
اگه این رو میخوای
اگه این رو میخوای

 

 

دانلود آهنگ دوست دارم خوب احسان پایه :

Ehsan Payeh - Dooset Daram Khob 320 .Mp3

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,892
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,437
  • بازدید ماه : 9,777
  • بازدید سال : 88,893
  • بازدید کلی : 2,751,600
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB