loading...
WikiSub
فهک بازدید : 142 1392/12/17 نظرات (0)

متن آهنگ ببار ای برف ازحبیب + دانلود آهنگ

Habib دانلود آهنگ جدید حبیب به نام ببار ای برف

♫♫♫

ببار ای برف ، ببار ای برف سنگین بر مزارش

ببار ای برف ، ببار ای برف غمگین بر مزارش

به من می گفت برف رو دوست داره

به من می گفت اگه آروم بباره

 

به من میگفت این برف زمستون

همینکه آب شه ، اونوقت بهاره

ببار ای برف ، ببار ای برف سنگین بر مزارش

ببار ای برف ، ببار ای برف غمگین بر مزارش

...

♫♫♫

به وقت بازی تو برف زمستون

صدای گامهاش وقتی میشد دور

پی او می دوویدم توی برفا

به من می گفت نرو لیزه زمین ها

به پوشان بستر پاکش یه پاکی

بگو با او که من با خرس کوکی

برای خنده هاش دلتنگ گشتیم

به دنبالش همه جاها رو گشتیم

دانلود آهنگ جدید حبیب ببار ای برف:

Habib-bebar ey Barf.320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 805
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,350
  • بازدید ماه : 8,690
  • بازدید سال : 87,806
  • بازدید کلی : 2,750,513
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB