loading...
WikiSub
فهک بازدید : 150 1392/12/17 نظرات (0)

 

متن آهنگ هفت سین عشق از سیاوش شمس + دانلود آهنگ

موزیک : سیاوش - تنظیم : شاهین طاها و آرش نوایی
ترانه ســُرا : سیاوش

 

متن آهنگ هفت سین عشق از سیاوش شمس | WwW.wikisub.IR

 

 

متن آهنگ هفت سین عشق


ستاره ی ِ چشاتو ...
.
.
سال ِ نو عید که میشه دستاتو میگیرم و باتو من دیوونه وار مستم و
تو اون هوات گم میشم
لحظه هات پر میکنه سفره ی ِ هفت سینم و بهترین عیدی ِ من عشق
 مهربون توست
تا وقتی هستی پیشم
ستاره ی ِ چشاتو سنبل خنده هاتو
سیب ِ روی ِ لباتو
تا ابد دوست دارم
سرخی ِ گونه هاتو سادگی ِ نگاتو
سبز و سفید ای مهربون
باتو من هفت سین ِ عشق و دارم
عشق و دارم ... عشق و دارم

.
.
.
ستاره ی ِ چشاتو سنبل خنده هاتو
سیب ِ روی ِ لباتو
تا ابد دوست دارم
سرخی ِ گونه هاتو سادگی ِ نگاتو
سبز و سفید ای مهربون
باتو من هفت سین ِ عشق و دارم
عشق و دارم ... عشق و دارم

 

 

 

 

دانلود آهنگ هفت سین عشق سیاوش شمس :


 

Siavash Shmas - 7 Sin Eshgh 320 .Mp3

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 440
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,297
  • بازدید ماه : 19,936
  • بازدید سال : 99,052
  • بازدید کلی : 2,761,759
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB