loading...
WikiSub
فهک بازدید : 141 1392/12/18 نظرات (0)

 

متن آهنگ روانیتم از علی عبدالمالکی + دانلود آهنگ

موزیک : علی عبدالمالکی - تنظیم : امیر عرشیا
ترانه ســُرا : علیرضا مرتضی قلی

 

متن آهنگ روانیتم از علی عبدالمالکی | WwW.WikiSub.IR

 

 

 

متن آهنگ روانیتم


روانی روانیتم ...
روانی
میدونی روانیتم
.
.
روانی روانیتم زود باش بگو که من کی تــَم؟!
تو همه ی ِ زندگیمی
زود باش بگو زندگیتم
روانی روانیتم روانی روانیتم
روانی روانیتم
عاشق ِ دیوونه بازیتم
عاشق ی چشمای ِ رنگیتم
روانی روانیتم
روانی روامنیتم
روانی روانیتم

.
.
.
روانی روانیتم ...
روانی
میدونی روانیتم
.
من دیوونه نبودم تو دیوونم کردی یه روزی باهام خوبی
یه روز باهام سردی
تا کی هی میخوای بری دوباره برگردی؟!
من دیوونه نبودم
تو دیوونم کردی
خدا ما دوتارو واسه هم دیگه سیاخته
که توئه دیوونهن رو
به جون ِ من انداخته
همه میگن من و تو دیوونه ایم عشقم
هیشکی این دیوونه هارو
نشناخته
.
روانی روانیتم زود باش بگو که من کی تــَم؟!
تو همه ی ِ زندگیمی
زود باش بگو زندگیتم
روانی روانیتم روانی روانیتم
روانی روانیتم
عاشق ِ دیوونه بازیتم
عاشق ی چشمای ِ رنگیتم
روانی روانیتم
روانی روامنیتم
روانی روانیتم

دانلود آهنگ روانیتم علی عبدالمالکی :


Ali Abdolmaleki - Ravanitam 320 .Mp3


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,901
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,446
  • بازدید ماه : 9,786
  • بازدید سال : 88,902
  • بازدید کلی : 2,751,609
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB