loading...
WikiSub
فهک بازدید : 945 1392/12/20 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ سوگند از یاسر بینام و حمید فریزند

 

متن آهنگ سوگند از یاسر بینام و حمید فریزند | WwW.BestBaz.IR

 

 

متن آهنگ سوگند


[ یاسر بینام ]

به خداحافظی ِ تلخ ِ تو سوگند نشد
هرچه کردم که کنم ترک ِ تو
سوگند نشد
خسته از بازی ِ تکراری ِ ما
رفتن ِ ما
به تو سوگند
نشد
یه مـُردم ...
یه مـُردم که گاهی نفس میکشه
رو قلبش یه عکس ِ
قفس میکشه
دل ِ بی شرف باز گره خورده به
دلی که همش
پاشو پس میکشه
نگو غیر ِ ممکن شده موندنت
نگو جا نزاشتم
واسه موندنت

 

[ حمید فریزند ]

نگاه کن
نگاه کن یه پر ادعارو چطور تونستی با چشمات شکارش کنی
تو باید بری من یه دیوونه ــَم یه بیمار و میخوای چیکارش کنی
فقط اومدی دل هوایی کنی
فقط اومدی دل هوایی کنی
و بعدش هوای ِ جدایی کنی
تمومش کن
آخه بگو تا به کی؟!
میخوای تو دل ِ من خدایی کنی
نباشم شبا با کی حرف میزنی؟!
غمآی ِ کی و از تنش میکنی
قرار شد بری عاشق ِ کی بشی
داری آرزوم و به گند میکشی
تو که رفتی کار ِ هر روز و شبم
هق هق شد
بخدا شاهد ِ دق کردن ِ این عاشق شد
حق ِ من این همه بی کسی و آزار نبود
حق ِ من خیه شدن به عکس ِ دیوار نبود
تو که رفتی ریشه های ِ منو با داس زدن
زنده بودم و به قاب ِ عکس ِ من یاس زدن
با ربان ِ مشکی عکس ی منو تزئن کردن
یعنی میشه خاطرات ٍِ خوبمون برگردن؟!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,673
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,218
  • بازدید ماه : 9,558
  • بازدید سال : 88,674
  • بازدید کلی : 2,751,381
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB