loading...
WikiSub
فهک بازدید : 249 1392/12/20 نظرات (0)

 

 

 

متن آهنگ نمیتونی مثه من باشی از امیر تتلو + دانلود آهنگ

تنظیم : نادر کوهستانی

 

متن آهنگ نمیتونی مثه من باشی از امیر تتلو | WwW.WIKISUB.IR

 

متن آهنگ نمیتونی مثه من باشی

 

[ اینترو ]

تو مال ِ این صحبت ها نیستی
نیستی نه
حالا بشین بُخور تا صبح برام Whisky
خودتو بزن به مستی
تنها بمون حالا که یه دنده هستی
خودتو بزن به بیهوشی
انگار حواست نیست چی می پوشی
حواست نی دنیا هچی توش نی
هنو گــُـمی تو همین پوچی

 

 [ کروس ]

تو نمی تونی مث ِ من باشی تو خیلی چیزا کم داشت
فاز ِ غلطی برداشتی
یه چیزایی میگی
که تویه جمع جاش نی
تو نمی تونی مث ِ من باشی فرقی نداری با یه نقاشی
دیگه قید ِ تو زدم
کاشکی یکمی با دور و وریات یکم فرق داشتی

 

[ ورس ِ 1 ]

این تیکه ها که بم میندازی خودم نوشتمشون رو کاغذ
چک نویساشم اون روا هست
فروختم به خواننده ها
خوندن و رسیده آنن یجا
به گوش ِ تو و امثال ِ تو
کم نمیارم جلو بحثآی ِ تو
عکسامون و میگی پاک کردی
ولی باز شب با گریه نگام میکنی
عذاب وجدان میگیری
وقتی حتی با غریبه یه شام میخوری
داری گریه جلو چشام میکنی
ولی بازم بی ادبی
لات میشی
وقتی یه شات میخوری
هه
هنو توهمی ی؟!
یهو میکنی بی توجه میری؟!
همه چی بدتر شد
ببین تقاص ِ همه شو میدی
هنو واسم دلت تنگ میشه؟!
با نشسته کیس ِ بهتر پیشت؟!
علاقه ــَم داره بهت کم میشه
میدونی که هرچی نوشتم میشه
 

 

[ ورس ِ 2 ]

چند روز ِ اصلا حال ِ خودم و ندارم و هرجایی ــَم که میرم
میشینم یه گوشه ای و سرم تو گوشیم ی
از همه می پرسم کوش اینه
الان کجاست؟!
چی پوشیده؟!
به حرف ِ کی گوش میده؟!
چند روز ِ اصلا هیچی نمیفهمم و سرم سنگینه
فضا غمگین ِ
انگاری مـُخم پوسیده
انقد ِ لوسی که
دیگه حتی نمیشه
بوسیدت
نمیشه بوسیدت

 

 [ کروس ]

تو نمی تونی مث ِ من باشی تو خیلی چیزا کم داشت
فاز ِ غلطی برداشتی
یه چیزایی میگی
که تویه جمع جاش نی
تو نمی تونی مث ِ من باشی فرقی نداری با یه نقاشی
دیگه قید ِ تو زدم
کاشکی یکمی با دور و وریات یکم فرق داشتی

 

 

 

دانلود آهنگ نمیتونی مثه من باشی امیر تتلو :

 

Amir Tataloo - Nemitooni Messe Man Bashi 320 .Mp3

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 1,408
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,953
  • بازدید ماه : 9,293
  • بازدید سال : 88,409
  • بازدید کلی : 2,751,116
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB