loading...
WikiSub
فهک بازدید : 214 1392/12/23 نظرات (0)

 

 

متن آهنگ ثانیه ها از جمشید

 

متن آهنگ ثانیه ها از جمشید | WwW.WIKISUB.IR

 


متن آهنگ ثانیه ها


وقتی همه ی ِ زندگی ِ من توئی چطور باور کنم تورو ندارم
با اینکه خیلی وقت ِ دوری از من
هنوز تورو حس میکنم کنارم
حتی واسه یه لحظه هم نمیخوام بجای ِ خالی ِ تو عادت کنم
به اون هوایی که نفس میکشی
ففقط دلم میخواد حسادت کنم
.
ثانیه هارو واسه تو میشمرم
هنوز گوشم
به صدای ِ ساعته
برای ِ من شیرین ِ انتظارت
خیالم از اومدنت
راحته
ثانیه هارو واسه تو میشمرم
هنوز گوشم
به صدای ِ ساعته
برای ِ من شیرین ِ انتظارت
خیالم از اومدنت
راحته

.
.
.
وقتی همه ی ِ زندگی ِ من توئی چطور باور کنم تورو ندارم
با اینکه خیلی وقت ِ دوری از من
هنوز تورو حس میکنم کنارم
حتی واسه یه لحظه هم نمیخوام بجای ِ خالی ِ تو عادت کنم
به اون هوایی که نفس میکشی
ففقط دلم میخواد حسادت کنم
.
ثانیه هارو واسه تو میشمرم
هنوز گوشم
به صدای ِ ساعته
برای ِ من شیرین ِ انتظارت
خیالم از اومدنت
راحته
ثانیه هارو واسه تو میشمرم
هنوز گوشم
به صدای ِ ساعته
برای ِ من شیرین ِ انتظارت
خیالم از اومدنت
راحته
.
.
.
همیشه نزدیکمی با اینکه خیلی وقته از تو دورم
میدونم یه روزی برمیگردی
برای ِ برگشتن ِ تو صبورم
همیشه نزدیکمی با اینکه خیلی وقته از تو دورم
میدونم یه روزی برمیگردی
برای ِ برگشتن ِ تو صبورم
.
ثانیه هارو واسه تو میشمرم
هنوز گوشم
به صدای ِ ساعته
برای ِ من شیرین ِ انتظارت
خیالم از اومدنت
راحته

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 715
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,260
  • بازدید ماه : 8,600
  • بازدید سال : 87,716
  • بازدید کلی : 2,750,423
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB