loading...
WikiSub
فهک بازدید : 209 1392/12/26 نظرات (0)

متن آهنگ بسلامت از شهرام صولتی

  +دانلود اهنگ

متن آهنگ  شهرام صولتی سلامت یارم.WWW.WIKISUB.IR

 

توی چشمات بی وفایی خونه کرده
میگی سخته واسه تو موندن با من
نمیخواستم ولی این خواست خودت بود
برو وقتی که دلت خواست واسه رفتن

 

بیخیال من که بی تو وعشقت
واسه این زندگی کم میشه علاقم
در و وقتی که میری جوری ببندی
که بریزه رو سرم سقف اتاقم

اینا تقصیر غروره نه نگاهت
واسه تو عاشقی زوره به سلامت
میگی آتیش میگیره وقت تو با من
برو جونم برو عمرم به سلامت

من همین لحظه ی دنیا تورو میخوام
اگه آینده رو میخوای به سلامت
با خوشی های دروغی نمیخندم
تو اگه خنده رو میخوای به سلامت

...

به سلامت میری به سلامت
اگه از من سیری به سلامت
به سلامت یارم به سلامت
تو گلی من خارم به سلامت

همه اشکامم اگه مثل یه سد شه
نمیتونه جلوی راتو بگیره
اگه آسونه به سلامت
برو خوش باشی عزیزم به سلامت

اینا تقصیر غروره نه نگاهت
واسه تو عاشقی زوره به سلامت
میگی آتیش میگیره وقت تو با من
برو جونم برو عمرم به سلامت
به سلامت میری به سلامت
اگه از من سیری به سلامت
به سلامت یارم به سلامت
تو گلی من خارم به سلامت

————————————

دانلود آهنگ با کیفت ۳۲۰

Shahram Solati – Be Salamat Yaram

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shahram Solati – Be Salamat Yaram

————————————-

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 743
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,288
  • بازدید ماه : 8,628
  • بازدید سال : 87,744
  • بازدید کلی : 2,750,451
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB