loading...
WikiSub
فهک بازدید : 224 1392/12/11 نظرات (0)

 

متن آهنگ ریسک از زانیار

موزیک : زانیار خسروی - تنظیم : سیروان خسروی
ترانه ســُرا : زانیار خسروی

 آلبوم ِ 28

 متن آهنگ ریسک از زانیار | WwW.BestBaz.IR

 

 

متن آهنگ ریسک


مث ِ پروانه میگردم دور ِ سرت که همه ببینن و برن
از دور و ورت
من و تو دیگه تویه قلب ِ هم حبسیم همه عیب دارن
فقط من و تو بی نقصیم
نمی ارزه یه لحظه ازت دور شم باید همه مارو ببینن و
زود کور شن
واسه ی ِ تو یه عاشق ِ صددرصدم که تورو دیدم
پرید عقل از سرم
بجز تو من دیگه هیشکی رو نمیخوام وفقتی باشی
بقیه به چشم نمیان
چه حس ِ خوبی دارم باهات امشب من خودت مثل ِ گل و
چشات شبنم
دوست دارم همه ببینن و محوت شن ولی من مهمون
 دل ِ گرمت شم
آخه دیگه بهتر از تو نیست که واسه همین ِ که دل کندن
ریسک ِ

.
از خدا میخوام که تورو نگیره از من
اگه تو نباشی
میمیرم از غم
میدونم تو هم عاشق ِ من میشی کم کم
منم میشم همونی که
میخوای حتما
از خدا میخوام که تورو نگیره از من
اگه تو نباشی
میمیرم از غم
میدونم تو هم عاشق ِ من میشی کم کم
منم میشم همونی که
میخوای حتما
.
.
.
همیشه تو زندگی بلند پرواز بودم چیزایی که میخواستم
خاص بودن
حالا من به تو میگم که دل به تو میدم
بیا که فاصله کم شه از تو تا من خوشحالم
که دستات ِ بامن
با تو میره بالا ضربان ِ قلبم
احساسات ِ من دچار ِ.
نواسان ِ قطعا
با تو هم که خوب باشم و خوب ِ با تو باشم
دوست دارم با صدای ِ تو
ازخواب پاشم
کی حاضر ِ بخاطرت دنبال تو راه بره؟!
آره انقد بیاد
تا که بالاخره وابده
قطعا هستن کسایی که حتما
این حرف و زدن و
دبه کردن
ولی بهشون رو ندی پیش ِ.من که اومدی
باید اون بالاها
دنبالت بگردم
.
از خدا میخوام که تورو نگیره از من
اگه تو نباشی
میمیرم از غم
میدونم تو هم عاشق ِ من میشی کم کم
منم میشم همونی که
میخوای حتما
از خدا میخوام که تورو نگیره از من
اگه تو نباشی
میمیرم از غم
میدونم تو هم عاشق ِ من میشی کم کم
منم میشم همونی که
میخوای حتما

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 568
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,113
  • بازدید ماه : 8,453
  • بازدید سال : 87,569
  • بازدید کلی : 2,750,276
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB