loading...
WikiSub
فهک بازدید : 584 1392/12/12 نظرات (0)

 

متن آهنگ حس کمیاب از زانیار

موزیک : زانیار - تنظیم : زانیار و امیرمیلاد نیکزاد
ترانه ســُرا : زانیار خسروی

آلبوم ِ 28

 متن آهنگ حس کمیاب از زانیار | WwW.BestBaz.IR

 

متن آهنگ حس کمیاب


نگات ...
اون خنده ی ِ تو چشمات منو میبره تو دنیات
خنده هات ...
حتی بغض ِ تو صدات غرقم میکنه تو رویات
عشق و ...
تو نگاه ِ اول با تو فهمیدم
به دنیا ...
من یه تار ِ موی ِ تورو نمیدم
.
تو حسی به من دادی که دنیام زیر و رو شد
واسم دنیا روزی که تورو دیدم
شروع شد
من میخوام واست مرد ِ روزای ِ سخت باشم
آرزوم اینه کنار ِ تو فقط
خوشبخت باشم

 .
.
.
جذابی ...
تویه شبهای ِ من مهتابی تو یه حس ِ.غریب و
کمیابی
ممنونم این حالم و به تو مدیونم بی تو سرگشته و
حیرونم
آخه تو نمیزاری از چیزی ناراحت شم
انقدر خوبی میترسم که یه روزی
بد عادت شم
.
تو حسی به من دادی که دنیام زیر و رو شد
واسم دنیا روزی که تورو دیدم
شروع شد
من میخوام واست مرد ِ روزای ِ سخت باشم
آرزوم اینه کنار ِ تو فقط
خوشبخت باشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 116
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 870
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 3,415
  • بازدید ماه : 8,755
  • بازدید سال : 87,871
  • بازدید کلی : 2,750,578
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB