loading...
WikiSub
فهک بازدید : 537 1392/10/29 نظرات (0)

ترجمه و متن اهنگ Bruno Mars Count on me

 

 

 

 

ترجمه از نگــــــــــــــین

negin.rezaei@hotmail.com

 

————————————————

 

Count On Me

 

روی من حساب کن

 

If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,

 

هروقت خودتو پیداکردی که وسط دریا گیرافتادی

 

I’ll sail the world to find you

 

من بادبان دنیا خواهم بودبرای پیداکردن تو

 

If you ever find yourself lost in the dark and you can’t see,

 

هروقت خودتو تو تاریکی پیدا کردی ودیدی که نمی تونی جایی روببینی

 

I’ll be the light to guide you

 

من نوری خواهم بودتا تورا راهنمایی کنم

 

Find out what we’re made of

 

پیداکردن چیزیه که ماازاون ساخته شدیم

 

When we are called to help our friends in need

 

زمانی که ماصدا زده می شیم تاکمک کنیم به دوستانمان که به کمک احتیاج دارند

 

You can count on me like 1 2 3

 

تومی تونی روی من حساب کنی . مثل 123

 

I’ll be there

 

من اونجاخواهم بود

 

And I know when I need it I can count on you like 4 3 2

 

ومن می دونم زمانی که من به این(کمک) احتیاج داشته باشم می تونم روتوحساب کنم وتومثل432

 

And you’ll be there

 

اینجا خواهی بود

 

Cause that’s what friends are supposed to do, oh yeah

 

چون اون چیزیه که دوستان بایدبرای هم انجام دهند،اوه آره

 

Wooooh, Wooooh

 

واو،واو

 

yeah Yeah

 

آره ،آره

 

                        If you toss and you turn and you just can’t fall asleep

 

اگه توبازی شیروخط بازی کنی ونوبت توباشه وتونتونی ببری

 

I’ll sing a song

 

من برات یک آهنگ خواهم خوند

 

beside you

 

درکنارتو

 

And if you ever forget how much you really mean to me

 

واگه  فراموش کنی که چه قدربرای من معنی داری

 

Everyday I will

 

من هرروزبه تو

 

remind you

 

یادآوری خواهم کرد

 

Ohh

 

اوه

 

Find out what we’re made of

 

پیداکردن چیزیه که ماازاون ساخته شدیم

 

When we are called to help our friends in need

 

زمانی که ماصدا زده می شیم تاکمک کنیم به دوستانمان که به کمک احتیاج دارند

 

You can count on me like 1 2 3

 

تومی تونی روی من حساب کنی . مثل 123

 

I’ll be there

 

من اونجاخواهم بود

 

And I know when I need it I can count on you like 4 3 2

 

ومن می دونم زمانی که من به این(کمک) احتیاج داشته باشم می تونم روتوحساب کنم وتومثل432

 

You’ll be there

 

اینجا خواهی بود

 

Cause that’s what friends are supposed to do, oh yeah

 

چون اون چیزیه که دوستان بایدبرای هم انجام دهند،اوه آره

 

 

 

Wooooh, Wooooh

 

واو،واو

 

Yeah Yeah

 

آره ،آره

 

You’ll always have my shoulder when you cry

 

توهمیشه شانه های منوخواهی داشت زمانی که گریه می کنی

 

I’ll never let go

 

من هیچوقت نخواهم رفت

 

Never say goodbye

 

هیچوقت نمی گم خداحافظ

 

You can count on me like 1 2 3

 

تومی تونی روی من حساب کنی . من مثل 123

 

I’ll be there

 

اونجاخواهم بود

 

And I know when I need it I can count on you like 4 3 2

 

ومن می دونم زمانی که من به این(کمک) احتیاج داشته باشم می تونم روتوحساب کنم وتومثل432

 

You’ll be there

 

اینجا خواهی بود

 

Cause that’s what friends are supposed to do, oh yeah

 

چون اون چیزیه که دوستان بایدبرای هم انجام دهند،اوه آره

 

Wooooh, Wooooh

 

واو،واو

 

you can count on me cos’ I can count on you

 

تومی تونی روی من حساب کنی چون من میتونم روتو حساب کنم

 

 

 

Count On Me

 

روی من حساب کن

 

If you ever find yourself stuck in the middle of the sea,

 

هروقت خودتو پیداکردی که وسط دریا گیرافتادی

 

I’ll sail the world to find you

 

من بادبان دنیا خواهم بودبرای پیداکردن تو

 

If you ever find yourself lost in the dark and you can’t see,

 

هروقت خودتو تو تاریکی پیدا کردی ودیدی که نمی تونی جایی روببینی

 

I’ll be the light to guide you

 

من نوری خواهم بودتا تورا راهنمایی کنم

 

Find out what we’re made of

 

پیداکردن چیزیه که ماازاون ساخته شدیم

 

When we are called to help our friends in need

 

زمانی که ماصدا زده می شیم تاکمک کنیم به دوستانمان که به کمک احتیاج دارند

 

You can count on me like 1 2 3

 

تومی تونی روی من حساب کنی . مثل 123

 

I’ll be there

 

من اونجاخواهم بود

 

And I know when I need it I can count on you like 4 3 2

 

ومن می دونم زمانی که من به این(کمک) احتیاج داشته باشم می تونم روتوحساب کنم وتومثل432

 

And you’ll be there

 

اینجا خواهی بود

 

Cause that’s what friends are supposed to do, oh yeah

 

چون اون چیزیه که دوستان بایدبرای هم انجام دهند،اوه آره

 

Wooooh, Wooooh

 

واو،واو

 

yeah Yeah

 

آره ،آره

 

                                               If you toss and you turn and you just can’t fall asleep

 

اگه توبازی شیروخط بازی کنی ونوبت توباشه وتونتونی ببری

 

I’ll sing a song

 

من برات یک آهنگ خواهم خوند

 

beside you

 

درکنارتو

 

And if you ever forget how much you really mean to me

 

واگه  فراموش کنی که چه قدربرای من معنی داری

 

Everyday I will

 

من هرروزبه تو

 

remind you

 

یادآوری خواهم کرد

 

Ohh

 

اوه

 

Find out what we’re made of

 

پیداکردن چیزیه که ماازاون ساخته شدیم

 

When we are called to help our friends in need

 

زمانی که ماصدا زده می شیم تاکمک کنیم به دوستانمان که به کمک احتیاج دارند

 

You can count on me like 1 2 3

 

تومی تونی روی من حساب کنی . مثل 123

 

I’ll be there

 

من اونجاخواهم بود

 

And I know when I need it I can count on you like 4 3 2

 

ومن می دونم زمانی که من به این(کمک) احتیاج داشته باشم می تونم روتوحساب کنم وتومثل432

 

You’ll be there

 

اینجا خواهی بود

 

Cause that’s what friends are supposed to do, oh yeah

 

چون اون چیزیه که دوستان بایدبرای هم انجام دهند،اوه آره

 

 

 

Wooooh, Wooooh

 

واو،واو

 

Yeah Yeah

 

آره ،آره

 

You’ll always have my shoulder when you cry

 

توهمیشه شانه های منوخواهی داشت زمانی که گریه می کنی

 

I’ll never let go

 

من هیچوقت نخواهم رفت

 

Never say goodbye

 

هیچوقت نمی گم خداحافظ

 

You can count on me like 1 2 3

 

تومی تونی روی من حساب کنی . من مثل 123

 

I’ll be there

 

اونجاخواهم بود

 

And I know when I need it I can count on you like 4 3 2

 

ومن می دونم زمانی که من به این(کمک) احتیاج داشته باشم می تونم روتوحساب کنم وتومثل432

 

You’ll be there

 

اینجا خواهی بود

 

Cause that’s what friends are supposed to do, oh yeah

 

چون اون چیزیه که دوستان بایدبرای هم انجام دهند،اوه آره

 

Wooooh, Wooooh

 

واو،واو

 

you can count on me cos’ I can count on you

 

تومی تونی روی من حساب کنی چون من میتونم روتو حساب کنم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 2,430
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,975
  • بازدید ماه : 10,315
  • بازدید سال : 89,431
  • بازدید کلی : 2,752,138
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB