loading...
WikiSub
فهک بازدید : 381 1392/10/30 نظرات (0)
                   متن و ترجمه فارسی اهنگ Skyscraper از Demi Lovato
 
 

               

 

                                                    

متن و ترجمه فارسی اهنگ Skyscraper از Demi Lovato در ادامه مطلب :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترجمه توسط بهـــــــــــــاره

 

 

 

 

Ashouri.Bahare@yahoo.com

WIKISUB.IR

 

 

 

 

———————————————–

Skies are crying, I am watching

آسمون داره گریه میکنه و من تماشا میکنم

Catching tear drops in my hands

دونه های اشکشو توی دستام میگیرم

Only silence as it’s ending

فقط سکوت درحالی که همه چیز داره تموم میشه

Like we never had a chance

انگار هیچ وقت فرصتی نداشتیم

Do you have to make me feel like There’s nothing left of me?

باید کاری میکردی که حس کنم هیچی ازم باقی نمونده؟

You can take everything I have

میتونی هرچیزی که دارمو بگیری

You can break everything I am

میتونی هرچیزی که هستمو بشکنی

Like I’m made of glass

انگار من از شیشه درست شدم

Like I’m made of paper

انگار از کاغذم

Go on and try to tear me down

ادامه بده و سعی کن منو نابود کنی!

I will be rising from the ground

من دوباره از زمین بلند میشم

Like a skyscraper

مثل یه آسمون خراش!

Like a skyscraper

مثل یه آسمون خراش!

As the smoke clears, I awaken

وقتی دود پخش میشه بیدار میشم

And untangle you from me

و تو رو از خودم جدا میکنم

Would it make you feel better To watch me while I bleed?

تماشا کردن من که زخمی هستم باعث میشه حس بهتری داشته باشی؟

All my windows still are broken

همه ی پنجره هام شکسته ن

But I’m standing on my feet

ولی من هنوز رو پاهام ایستادم

[Chorus repeat]

Go run, run, run

برو و فرار کن

I’m gonna stay right here,

من همینجا وایمیسم

Watch you disappear

و ناپدید شدن تو رو تماشا میکنم

Yeah, oh Go run, run, run

برو و فرار کن

Yeah, it’s a long way down

آره اینجا از پائین خیلی دوره

But I am closer to the clouds up here

ولی من این بالا به ابرا نزدیک ترم…

————————————————

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1573
  • کل نظرات : 496
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 302
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 2,427
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4,972
  • بازدید ماه : 10,312
  • بازدید سال : 89,428
  • بازدید کلی : 2,752,135
  • درخواست زیرنویس
    سخن روز:

    کالکشن فیلم ها
      WIKISUB
      WIKISUB